Zainteresuj odbiorcę, a stanie się Klientem. Nowoczesne sposoby identyfikacji wizualnej firmy

Zainteresuj odbiorcę, a stanie się Klientem. Nowoczesne sposoby identyfikacji wizualnej firmy

Co łączy znane, lubiane i rozpoznawalne marki? Proste oraz zapadające w pamięć hasła i logotypy. Receptą na udany marketing firmy jest znalezienie „swoich” barw, motywu budzącego skojarzenia ze świadczonymi usługami, a także chwytliwego motto, które będą powtarzać przechodnie na ulicach. Wszystkie te elementy pozwalają się wyróżnić na tle konkurencji i pomagają w zdobywaniu nowych Klientów. Jak pokazuje doświadczenie firm, które odniosły sukces, niezwykle ważna okazuje się spójna identyfikacja wizualna. Czy istnieje prosty sposób, żeby ją osiągnąć? Oczywiście – a oto kilka rad, jak tego dokonać.

Pierwszego wrażenia nie da się zrobić po raz drugi, czyli dlaczego szyld jest tak ważny

Podczas spaceru przez miasto można odnieść wrażenie, że bywa wprost obwieszone szyldami zapraszającymi do restauracji, sklepów i punktów usługowych. Co więcej, ich właściciele ciągle prześcigają się w znajdowaniu coraz to nowych konfiguracji, kolorów czy wzorów. Dlaczego? Podstawowym powodem jest oczywiście przyciągnięcie Klienta. Osoba idąca ulicą chętniej wejdzie do budynku, nad którym wisi interesujący szyld. Wiemy o tym doskonale, dlatego oferujemy najwyższej jakości kasetony podświetlane, które od pierwszej chwili zwrócą na siebie uwagę.

A kiedy potencjalny Klient wejdzie już do budynku, pora, by natknął się na kolejne, ciekawe materiały promocyjne. Doskonałym wyjściem są tutaj ekspozytory reklamowe, czyli często spotykane standy lub roll upy. Sprawdzą się nie tylko bezpośrednio w przedsiębiorstwie, ale również na targach branżowych czy imprezach plenerowych. Przykują też uwagę odbiorcy w sytuacji, gdy drzwi wejściowe do biurowca od siedziby firmy dzieli daleka droga. Ich niezaprzeczalną zaleta to też niska waga oraz łatwość użytkowania: w prosty sposób da się je złożyć i przewieźć samochodem.

W dobie internetu wciąż tak samo ważne jest spotkanie w cztery oczy z reklamą

Mimo, że mamy XXI wiek, a media rozwijają się z prędkością światła, wielu Klientów ceni sobie możliwość bezpośredniego kontaktu z ofertą firmy. Można to dostrzec, obserwując frekwencję na targach, wystawach, a także prędkość, z jaką znikają papierowe materiały reklamowe – chociażby gazetki w sklepach spożywczych. Dlatego w Dream Promotion kładziemy duży nacisk na elementy promocji, które mogą być wykorzystane w miejscach publicznych. Nasze ekspozytory reklamowe są wykonane z najwyższą starannością i dbałością o każdy szczegół. Korzystając z naszej oferty, mają Państwo pewność, że otrzymane akcesoria okażą się doskonałym nośnikiem firmowej reklamy.