Strona główna » Portfolios » Identyfikacja punktów sprzedaży sieci gastronomicznej
Strona główna » Portfolios » Identyfikacja punktów sprzedaży sieci gastronomicznej
Identyfikacja punktów sprzedaży sieci gastronomicznej
[ Kompleksowe prace reklamowe ]
Identyfikacja punktów sprzedaży sieci gastronomicznej
[ Kompleksowe prace reklamowe ]
Spójna identyfikacja sieci sprzedaży wiąże się często z zastosowaniem odmiennych rozwiązań, które są wymuszone różnymi względami. Tak było w tym przypadku.
W zależności od specyfiki konkretnego lokalu, podświetlane logo przestrzenne umieszczone nad wejściem jest na ażurowej podkonstrukcji lub bezpośrednio na otoku lokalu.
Wewnątrz w przestrzeni nad regałami zostały umieszczone przegrody z drukowanymi fotografiami. Do nietuzinkowego, prostego w formie, a zarazem ciekawego oznaczenia rodzajów oferowanych serów, wykorzystaliśmy frezowane elementy 3D z czarnego PCV o grubości 1cm.