pylon

Pylon reklamowy – powody, dla których warto go wybrać

Chyba wszyscy przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z tego, że aby osiągać sukces, należy być widocznym. Reklama to konieczność i trudno podważać tę tezę. Na przestrzeni lat powstało wiele narzędzi służących promocji firm. Jedną z wielu opcji są pylony reklamowe. Dlaczego warto zdecydować się na ich montaż? Oto kilka zalet tego typu reklamy zewnętrznej.

Różne funkcje pylonów

Czym właściwie jest pylon reklamowy? Jest to wysoka, wolnostojąca, pionowa konstrukcja umiejscawiana zazwyczaj w niedalekiej odległości od obiektu, który reprezentuje. Pylony mogą znajdować się także przy drogach – pełnią wtedy rolę swoistego drogowskazu. Poszycie tego nośnika pokrywane jest folią samoprzylepną, pleksi lub wydrukami wielkoformatowymi, na których znajduje się nazwa/logo firmy. Na pylonie można zamieścić także informacje o godzinach otwarcia, instrukcje pomagające w dojeździe lub w odnalezieniu się w obrębie danego przedsiębiorstwa, a także numer telefonu czy też ceny produktów. Jest to więc obiekt, który służy zarówno zwróceniu uwagi potencjalnych zainteresowanych, jak i pełni funkcję informacyjną.

Na stałe lub czasowo

W zależności od potrzeb danej firmy lub instytucji pylony mogą być montowane na stałe albo czasowo. W przypadku permanentnej opcji konstrukcja obiektu jest przedłużana i umieszczana w gruncie. Jest to rozwiązanie odporne nawet na trudne warunki atmosferyczne. Obie formy – tymczasowe i stałe – mogą być stabilne, należy jednak zatrudnić sprawdzoną, doświadczoną firmę do przygotowania oraz zamontowania reklamy. Bez względu na wybór pylonu informacje na nim zamieszczone można aktualizować przez zmianę powierzchni poszycia. Nie trzeba więc martwić się o to, że dane na stałej formie szybko ulegną dezaktualizacji i konieczna będzie wymiana całego obiektu.

Z oświetleniem lub bez

Na rynku dostępne są pylony reklamowe standardowe oraz oświetlone. Klasyczne mogą sprawdzić się tam, gdzie istotniejsza jest funkcja informacyjna niż reklamowa. Ciekawie zaprojektowany pylon nieoświetlony nadal jednak przyciąga uwagę. Reklamy świetlne – w a szczególnie wysokie, wyposażone w diody LED pylony – mogą sprawić, że promowane miejsce będzie doskonale widoczne przez całą dobę, nawet w lokalizacjach, w których znajduje się mnóstwo budynków.

Narzędzie promocyjne, jakim jest pylon reklamowy, to rozwiązanie uniwersalne. Z łatwością można dopasować charakter znajdującej się na nim reklamy do specyfiki danej firmy lub instytucji. Posiadanie pięknego pylonu może świadczyć o prestiżu przedsiębiorstwa i być jego wyjątkową wizytówką. Dzięki niemu łatwiej jest być widocznym, co w obecnych czasach jest nie tylko przydatne, ale wręcz niezbędne.