ekspozytor reklamowy smartfon

Zadbaj o prezencję swoich produktów, czyli słów kilka o ekspozytorach reklamowych

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak trudno jest przykuć uwagę potencjalnych klientów. Sam produkt to jedno, ale to jego anturaż robi całą robotę. Niezależnie od tego, czy chcemy zaprezentować towar na targach, czy może w sklepie stacjonarnym, należy zadbać o jego estetyczną prezencję. Jeśli zależy Ci na wyróżnieniu konkretnego produktu – być może jest to nowa linia kosmetyków, kolekcja biżuterii lub udoskonalone modele sprzętu elektronicznego – koniecznie musisz zainwestować w TEN jeden element.

Ekspozytor reklamowy. Co warto wiedzieć?

Skuteczną formą wyróżnienia produktów na tle innych są ekspozytory reklamowe. Mogą być one wykonane z różnych tworzyw – od papierowych, przez styropianowe, po te z twardego szkła akrylowego. Właśnie te ostatnie cieszą się największą popularnością. Przede wszystkim są odporne na uszkodzenia, a jednocześnie mogą udźwignąć ciężar produktu. Ma to znaczenie, jeśli chcemy wyeksponować sprzęt elektroniczny, np. telewizor bądź urządzenia warsztatowe z ostrymi krawędziami. Ekspozytory z plexi mogą mieć różne rozmiary: być niewielkimi wystawkami przeznaczonymi do umieszczenia na ladzie sklepowej (z wyeksponowanymi kosmetykami, urządzeniami GSM itp.) bądź przeciwnie, stanowić odrębną formę reklamy produktowej. Poza tym mogą przybierać zróżnicowane kształty – od prostokątów, przez trapezy, po piramidy czy okręgi. Niezależnie od kształtu, ważne jest ich zlokalizowanie. Powinny być w zasięgu wzroku klienta i skutecznie przykuwać jego uwagę.

Skuteczny ekspozytor reklamowy – jak wygląda?

Dobrze zaprojektowany ekspozytor reklamowy powinien cechować się przemyślaną konstrukcją i ergonomią. Może być płaski, ale również może posiadać odpowiednie zagłębienia na umiejscowienie produktu. Dzięki takim sztuczkom towar zostanie zaprezentowany w oryginalny sposób, a sam ekspozytor będzie stanowił dla niego doskonałe tło. Aby jeszcze bardziej zwiększyć atrakcyjność tego typu reklamowego gadżetu, warto zastosować podświetlenie, np. w formie taśm LED umieszczonych wokół miejsca na dany produkt. Podczas prezentacji bądź w trakcie eksponowania towaru na wystawie sklepowej włączone oświetlenie jeszcze bardziej przykuje wzrok potencjalnych klientów. A jeśli będzie ono dopasowane kolorystycznie do motywu przewodniego produktu, otrzymujemy atrakcyjną wizualnie koncepcję. A to już kolejny krok do podjęcia decyzji o zakupie – klienci bowiem cenią sobie spójną identyfikację wizualną marki!

Zdecydowanie nie ma lepszego sposobu na wyróżnienie produktu/całej gamy niż ekspozytor z plexi. Jaki wybrać? Najlepiej ten wykonany przez nas, ponieważ wtedy zyskujesz pewność, że zawiera on w sobie wszystkie przykuwające uwagę elementy. Zadbamy o to, by był wyposażony w efektowne podświetlenie oraz inne atrakcje. Jak nikt bowiem znamy się na skutecznym marketingu! Ekspozytory reklamowe powinny być podstawą w każdym sklepie i nie tylko – a czy Ty masz już swoje?