Siatka sukcesu – czym jest reklama mesh i jakie są jej zalety?

W dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu niemal non stop pojawiają się nowe koncepcje rewolucjonizujące sposoby dotarcia do klienta oraz materiały, które dzięki swojej uniwersalności można wykorzystać na naprawdę wielu płaszczyznach. Jednym z trendów wśród materiałów pos, który zdobywa coraz większą popularność, jest reklama na siatce mesh. Co to takiego i dlaczego warto zwrócić na nią uwagę? W dzisiejszym wpisie wspólnie przekonamy się, czym charakteryzują się banery siatkowe oraz jak wpływają na skuteczność kampanii marketingowych. Zapraszamy do lektury!

Czym jest siatka mesh?

Zagadkowo brzmiąca nazwa „siatka mesh” to nic innego jak baner siatkowy, zwany również dziurkowanym. W ostatnim czasie stał się on jednym z częściej wykorzystywanych elementów w reklamie wielkoformatowej. Jest to specjalny rodzaj charakterystycznej tkaniny lub materiału poliestrowego z powłoką PCV wykorzystywany głównie na wielkoformatowe banery reklamowe. Wykonuje się na nim zadruk jednostronny, jednak ma on jeszcze jedną charakterystyczną właściwość – przepuszczalność promieni słonecznych oraz powietrza. Ten szczególny materiał wyróżnia się również ponadprzeciętną trwałością oraz odpornością na zmienne warunki atmosferyczne (wiatr, deszcz czy promieniowanie UV), a także niską opornością powietrza – z powodzeniem może być więc stosowany na zewnątrz budynków, ogrodzeń czy słupów ogłoszeniowych. To właśnie dzięki swojej elastyczności i trwałości mesh reklama stała się tak efektywnym narzędziem marketingowym, zdolnym przy tym przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta.

Gdzie najlepiej sprawdzi się reklama na siatce mesh?

Materiały marketingowe umieszczone na siatce mesh doskonale będą prezentować się na różnego typu eventach – m.in. koncertach czy festiwalach muzycznych jako alternatywa dla tradycyjnych banerów. Dzięki swojej lekkości i przewiewności siatka sprawdzi się wszędzie tam, gdzie rozwieszenie innych form reklam outdoorowych mogłoby okazać się zbyt problematyczne czy nawet niebezpieczne. Miejsca publiczne o dużym natężeniu ruchu, takie jak skrzyżowania uliczne lub rusztowania na placach budowy, to wręcz idealne miejsca na tego typu promocję. Dzięki swojej trwałości i widoczności siatka stanie się nie tylko nośnikiem reklamy, ale także integralną częścią otoczenia, nie wpływając negatywnie na jego estetykę – materiał bowiem nie wypłowieje w tak szybkim tempie jak tradycyjny baner, a silne podmuchy wiatru nie spowodują jego napięcia.

Nowoczesne reklamy zewnętrzne muszą wyróżniać się odpornością na uszkodzenia mechaniczne, a przy tym prezentować na tyle atrakcyjnie, by skupić na sobie uwagę potencjalnego klienta. Posiadająca liczne zalety siatka mesh może okazać się najlepszym pomysłem na reklamę wielkogabarytową. Innowacyjny, przepuszczający promienie słoneczne i powietrze materiał sprawdzi się wszędzie tam, gdzie potrzeba skutecznych, a jednocześnie bezpiecznych rozwiązań marketingowych. Jakość i wytrzymałość banerów z siatki sprawia, że umieszczenie ich w przestrzeni publicznej często okazuje się korzystną inwestycją.