Blog

Zainteresuj odbiorcę, a stanie się Klientem. Nowoczesne sposoby identyfikacji wizualnej firmy

Co łączy znane, lubiane i rozpoznawalne marki? Proste oraz zapadające w pamięć hasła i logotypy. Receptą na udany marketing firmy jest znalezienie „swoich” barw, motywu budzącego skojarzenia ze świadczonymi usługami, a także chwytliwego motto, które będą powtarzać przechodnie na ulicach. Wszystkie te elementy pozwalają się wyróżnić na tle konkurencji i pomagają w zdobywaniu nowych Klientów. Jak pokazuje doświadczenie firm, które odniosły sukces, niezwykle ważna okazuje się spójna identyfikacja wizualna. Czy istnieje prosty sposób, żeby ją osiągnąć? Oczywiście – a oto kilka rad, jak tego dokonać.

Czytaj więcej

Jak zabłysnąć na rynku, czyli dlaczego przestrzenne litery podświetlane to must have firmy

Promocja firmy jest niezwykle istotną sprawą – to stwierdzenie może wydawać się banalne, jednak zawiera się w nim niezaprzeczalna prawda. Nawet jeśli przedsiębiorstwo perfekcyjnie świadczy usługi i oferuje produkty najlepszej jakości, nie zarobi ani grosza, jeśli nie jest o nim głośno. Trzeba więc zadbać o to, by firma była widoczna na rynku, a jej przekaz trafił do jak największej liczby Klientów. Ten proces najprościej rozpocząć od oznaczenia swojej lokalizacji – zarówno w Google Moja Firma, jak i w sposób fizyczny. Doskonale nadają się do tego dostrzegalne z daleka litery przestrzenne.

Czytaj więcej

Jak promować współczesną firmę? Doskonale sprawdzą się kasetony reklamowe

Rynek produktów i usług jest dziś ogromny. Nic więc dziwnego, że nowym firmom trudno przebić się z własną ofertą i nie zginąć w gąszczu reklam zachwalających obecnych już u nas od lat potentatów. Jak zatem sprawić, by o przedsiębiorstwie dowiedziało się więcej Klientów? Przede wszystkim zainwestować w przemyślaną reklamę outdoorową. Jednym z najbardziej znanych i najczęściej stosowanych jej rodzajów są kasetony reklamowe, zwłaszcza podświetlane. Dzięki nim firmę widać zarówno w dzień, jak i w nocy.

Czytaj więcej

Kasetony z dibondu jako przyszłość reklamy świetlnej

Każda firma, niezależnie od branży, stawia na nowatorskie rozwiązania. Cel jest wart wysiłku: jeśli uda się zainteresować potencjalnego Klienta, nie odejdzie on do konkurencji. Nic więc dziwnego, że w parze z postępem technologicznym idą również innowacyjne metody na zareklamowanie produktów czy usług. Jednym z najpopularniejszych i najbardziej efektownych nośników okazuje się podświetlany kaseton z dibondu. Czym on tak dokładnie się charakteryzuje i czy naprawdę warto w niego zainwestować?

Czytaj więcej