wyceny i produkcja

Radosław Miazga

Marcin Woś

projektowanie graficzne

Kuba Arentowicz

atrakcyjny event firmowy

Jak zorganizować atrakcyjny event firmowy?

Organizując imprezę firmową, nie można pominąć części artystycznej. Jest ona zwykle najbardziej wyczekiwaną przez pracowników, chcących oderwać się od biurowej rzeczywistości. Aby organizowany przez Ciebie event na długo zapadł wszystkim w pamięci, warto zadbać o odpowiednio przemyślane atrakcje, dostosowane do indywidualnych potrzeb pracowników. Kreatywnie zorganizowany event dla firm z pewnością wpłynie na jego pozytywny odbiór. […]

elementy scenografii

Elementy scenografii eventowej — artystyczna oprawa Twojego wydarzenia

Eventy firmowe, prywatne, konferencje i targi — wydarzenia te, podczas których ich przedstawiciele mogą zaprezentować swoją firmę, wymagają odpowiedniej oprawy wizualnej. Unikalna scenografia dopasowana do personalizowanych potrzeb klienta podczas eventów firmowych jest w stanie uświetnić każde wydarzenie, dostarczając przy tym niezapomnianych wrażeń. Niezależnie, czy jest to event reklamowy, wystawa, czy impreza prywatna, skrupulatnie tworzone elementy […]

wizualizacja stanowiska targowego

Stoisko targowe – jak je stworzyć, by zyskać klientów?

Uczestniczenie w targach, wystawach oraz różnego rodzaju wydarzeniach branżowych jest doskonałą okazją do promocji firmy – jej produktów czy usług. Aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów oraz kontrahentów, warto pamiętać o kilku kluczowych elementach reklamowych, które należy uwzględnić podczas tworzenia stoiska targowego. W dzisiejszym wpisie opowiemy o tym, co dobrze jest uwzględnić, gdy planujemy wzięcie udziału […]

ekspozytor reklamowy smartfon

Zadbaj o prezencję swoich produktów, czyli słów kilka o ekspozytorach reklamowych

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak trudno jest przykuć uwagę potencjalnych klientów. Sam produkt to jedno, ale to jego anturaż robi całą robotę. Niezależnie od tego, czy chcemy zaprezentować towar na targach, czy może w sklepie stacjonarnym, należy zadbać o jego estetyczną prezencję. Jeśli zależy Ci na wyróżnieniu konkretnego produktu – być może jest […]

Oklejenie samochodu folią

Pchnij promocję w świat – mobilna reklama na samochodzie

Jak dotrzeć do świadomości potencjalnych klientów? Jednym z działań promocyjnych jest oklejenie firmowych samochodów materiałami reklamowymi. To mający szerokie zasięgi, ciekawy sposób na zwrócenie uwagi na daną działalność. Pojazdy przemierzają spore odległości, dzięki czemu treści na nich umieszczone mogą trafić do szerokiego grona odbiorców. Aby przekaz został pozytywnie odebrany, konieczne jest spełnienie kilku warunków. Dziś […]

Produkcja infokiosków na potrzeby eventów

Infokiosk podczas eventu – przydatne narzędzie promocyjne

Jak łatwo przekazać dużą ilość informacji podczas ważnego eventu? Odpowiedzią na ten problem może być stworzenie infokiosku – multimedialnego stanowiska do przedstawiania wiadomości i promocji. Prezentowanie informacji za jego pomocą nie wymaga zaangażowania pracownika – osoba zainteresowana samodzielnie może z niego korzystać. Dziś powiemy więcej o tym interaktywnym elemencie wyposażenia eventowego. Spis treści: Początki infokiosku […]

Reklama na witrynie

Oklejanie witryn sklepowych — świetny sposób, by wyróżnić się z tłumu

W wielu lokalach, restauracjach, przydrożnych sklepikach czy galeriach handlowych świetnym miejscem na umieszczenie reklamy jest szyba. To przestrzeń, którą z powodzeniem można wygospodarować na wiele sposobów. Oryginalna grafika wzbudzi zainteresowanie oraz będzie informować klientów o usługach, produktach bądź promocjach. W dzisiejszym wpisie przekonamy Cię, jak ważna jest dobra reklama! Spis treści Dobra widoczność — podstawa […]

Renderowanie

Wizualizacje 3D, czyli jak zachęcić klienta do zakupu

Usługa wizualizacji 3D jest wykorzystywana we wszystkich fazach tworzenia projektów. Wirtualny spacer po mieszkaniach, obiektach handlowych czy parkach stanowi efektowne przedstawienie koncepcji budowy, co pomaga ostatecznie określić efekt oraz plan realizacji przedsięwzięcia. Odpowiednio wykonana wizualizacja obiektu 3D jest tak realistyczna, że pozwala przyjrzeć się całości projektu i dopracować jego detale. Dziś omówimy, dlaczego wizualizacja 3D […]

druk uv

Tajniki druku UV – dlaczego warto wybrać tę metodę?

Drukowanie przy wykorzystaniu technologii UV to nowoczesne rozwiązanie, które pozwala na tworzenie pięknych nadruków na powierzchniach o różnych wielkościach, także tych sporych. Metoda ta znalazła zastosowanie m.in. w produkcji materiałów promocyjnych. Przygotowane w oparciu o druk UV artykuły reklamowe są niezwykle estetyczne, dlatego technika ta zyskuje na popularności. W tym wpisie przyjrzymy się jej tajnikom […]

pylon

Pylon reklamowy – powody, dla których warto go wybrać

Chyba wszyscy przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z tego, że aby osiągać sukces, należy być widocznym. Reklama to konieczność i trudno podważać tę tezę. Na przestrzeni lat powstało wiele narzędzi służących promocji firm. Jedną z wielu opcji są pylony reklamowe. Dlaczego warto zdecydować się na ich montaż? Oto kilka zalet tego typu reklamy zewnętrznej. Spis treści […]

  • 1
  • 2